Wybory Uzupełniające do Rady Gminy Lubań 6 kwietnia 2025 r.

Kalendarz wyborczy

do dnia 10 lutego 2025 r.
  • podanie do publicznej wiadomości, w formie obwieszczenia, informacji o okręgu wyborczym, jego granicy, numerze i liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz o wyznaczonej siedzibie Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu.
do dnia 10 lutego 2025 r.
  • podanie do publicznej wiadomości, w formie obwieszczenia, informacji o okręgu wyborczym, jego granicy, numerze i liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz o wyznaczonej siedzibie Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu.
do dnia 10 lutego 2025 r.
  • zawiadomienie Komisarza Wyborczego w Jeleniej Górze II o utworzeniu komitetu wyborczego.
do dnia 10 lutego 2025 r.
  • zawiadomienie Komisarza Wyborczego w Jeleniej Górze II o utworzeniu komitetu wyborczego.
do dnia 20 lutego 2025 r.
  • zgłaszanie Komisarzowi Wyborczemu w Jeleniej Górze II kandydatów na członków Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu.
do dnia 20 lutego 2025 r.
  • zgłaszanie Komisarzowi Wyborczemu w Jeleniej Górze II kandydatów na członków Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu.
do dnia 25 lutego 2025 r.
  • powołanie przez Komisarza Wyborczego w Jeleniej Górze II Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu.
do dnia 25 lutego 2025 r.
  • powołanie przez Komisarza Wyborczego w Jeleniej Górze II Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu.
do dnia 3 marca 2025 r. do godz. 16:00
  • zgłaszanie Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu list kandydatów na radnych.
do dnia 3 marca 2025 r. do godz. 16:00
  • zgłaszanie Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu list kandydatów na radnych.
do dnia 7 marca 2025 r.
  • podanie do publicznej wiadomości, w formie obwieszczenia, informacji o numerze i granicach obwodu głosowania oraz o siedzibach obwodowej komisji wyborczej, w tym o lokalach dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych, a także o możliwości głosowania korespondencyjnego i głosowania przez pełnomocnika.
do dnia 7 marca 2025 r.
  • podanie do publicznej wiadomości, w formie obwieszczenia, informacji o numerze i granicach obwodu głosowania oraz o siedzibach obwodowej komisji wyborczej, w tym o lokalach dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych, a także o możliwości głosowania korespondencyjnego i głosowania przez pełnomocnika.
do dnia 7 marca 2025 r.
  • zgłaszanie Komisarzowi Wyborczemu w Jeleniej Górze II kandydatów na członków obwodowej komisji wyborczej.
do dnia 7 marca 2025 r.
  • zgłaszanie Komisarzowi Wyborczemu w Jeleniej Górze II kandydatów na członków obwodowej komisji wyborczej.
do dnia 17 marca 2025 r.
  • przyznanie przez Gminną Komisję Wyborczą w Lubaniu numerów dla zarejestrowanych list kandydatów.
do dnia 17 marca 2025 r.
  • przyznanie przez Gminną Komisję Wyborczą w Lubaniu numerów dla zarejestrowanych list kandydatów.
do dnia 17 marca 2025 r.
  • powołanie przez Komisarza Wyborczego w Jeleniej Górze II obwodowej komisji wyborczej.
do dnia 17 marca 2025 r.
  • powołanie przez Komisarza Wyborczego w Jeleniej Górze II obwodowej komisji wyborczej.
do dnia 24 marca 2025 r.
  • podanie do publicznej wiadomości, w drodze rozplakatowania obwieszczenia Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych.
do dnia 24 marca 2025 r.
  • podanie do publicznej wiadomości, w drodze rozplakatowania obwieszczenia Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych.
do dnia 24 marca 2025 r.
  • zgłaszanie Komisarzowi Wyborczemu w Jeleniej Górze II zamiaru głosowania korespondencyjnego przez wyborców niepełnosprawnych, w tym za pomocą nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braille’a, oraz przez wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania kończą 60 lat.
do dnia 24 marca 2025 r.
  • zgłaszanie Komisarzowi Wyborczemu w Jeleniej Górze II zamiaru głosowania korespondencyjnego przez wyborców niepełnosprawnych, w tym za pomocą nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braille’a, oraz przez wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania kończą 60 lat.
do dnia 28 marca 2025 r.
  • składanie wniosków o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania przez wyborców niepełnosprawnych oraz przez wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania kończą 60 lat.
do dnia 28 marca 2025 r.
  • składanie wniosków o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania przez wyborców niepełnosprawnych oraz przez wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania kończą 60 lat.
w dniu 4 kwietnia 2025 r. o godz. 24:00
  • zakończenie kampanii wyborczej.
w dniu 4 kwietnia 2025 r. o godz. 24:00
  • zakończenie kampanii wyborczej.
w dniu 6 kwietnia 2025 r. w godz. 7:00 ‑ 21:00
  • głosowanie.
w dniu 6 kwietnia 2025 r. w godz. 7:00 ‑ 21:00
  • głosowanie.